Regulamin i informacja o danych osobowych

REGULAMIN KGHN APARTMENTS

1.

Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę opłaty rezerwacyjnej lub całej należności za pobyt w apartamencie. Dokonując w/w czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2.

Użyte w Regulaminie określenia oznaczają: a) cena najmu – całkowity koszt wynajmu lokalu w najmie dobowym, b) lokal, apartament – apartament mieszkalny przeznaczony do wynajmu, c) najem – najem dobowy, czyli oddanie przez Wynajmującego lokalu do czasowego używania przez Najemcę w celu krótkotrwałego zakwaterowania w zamian za umówione wynagrodzenie, d) Najemca, Gość – osoba dokonująca rezerwacji lub która zawarła umowę najmu lokalu, e) Wynajmujący – KGHN Apartments Kamil Kowalczyk z siedzibą w Szczecinie (NIP: 9552356573).

3.

Sposoby dokonania rezerwacji: a) on line na stronie internetowej poprzez wypełnienie formularza rezerwacji, b) telefonicznie pod numerem telefonu +48 572 470 830, c) drogą mailową na adres: officekghn@gmail.com

4.

Przy rezerwacji należy podać następujące dane: datę przyjazdu i wyjazdu, dane osobowe i kontaktowe, ilość osób, które będą przebywać w lokalu.
Warunkiem dokonania skutecznej rezerwacji jest uiszczenie opłaty rezerwacyjnej na konto firmowe w wysokości i terminie wskazanym podczas procesu rezerwacji.
Opłata rezerwacyjna stanowi przedpłatę na poczet ceny najmu. Pozostałą do uiszczenia kwotę tytułem ceny najmu należy uiścić nie później niż przed rozpoczęciem najmu w sposób wskazany podczas procesu rezerwacji. Opłata rezerwacyjna może wynosić 100% ceny najmu.
Anulowanie rezerwacji do 30 dni przed datą pobytu jest bezpłatne. Wynajmujący zobowiązany jest w terminie 21 dni roboczych do zwrotu pełnej kwoty opłaty rezerwacyjnej.

W przypadku anulowania rezerwacji od 30 dnia do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu lub w dniu przyjazdu, Wynajmujący obciąży Najemcę opłatą za anulowanie rezerwacji w wysokości wpłaconej opłaty rezerwacyjnej.

5.

Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00 i trwa do godz. 10:00 dnia następnego.

6.

Podczas procesu zakwaterowania Gość zobowiązany jest do okazania dowodu osobistego lub paszportu.

7.

Opłatę za pobyt Gość płaci przelewem lub gotówką. W przypadku skrócenia przez Najemcę swojego pobytu, należna za niewykorzystany okres cena najmu nie podlega zwrotowi.

8.

W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 500 zł.

9.

Zakazuje się wprowadzania zwierząt domowych.

10.

W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 07:00 rano. W tym czasie nie mogą przebywać na terenie apartamentu osoby niezameldowane.

11.

Urządzanie spotkań towarzyskich, imprez jest całkowicie ZAKAZANE. W przypadku interwencji Policji, Straży Miejskiej lub ochrony firma nałoży na Gości karę w wysokości 2000 zł. Wezwanie powyższych jest jednoznaczne z natychmiastowym wymeldowaniem z apartamentu.

12.

Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

13.

Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

14.

W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, KGHN Apartments może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia hotelu.

15.

Nie odpowiadamy za  niezależne od nas awarie oraz  ich skutki.

16.

KGHN Apartments nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe lub osobiste poniesione przez Gości lub osoby trzecie w trakcie realizacji Umowy oraz za rzeczy gości pozostawione w apartamentach.

17.

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy KGHN Apartments a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby KGHN Apartments.

INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI KGHN APARTMENTS

Podpis karty meldunkowej jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb działalności gospodarczej firmy KGHN zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz.U.2016 r poz. 922.

§ 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI APARTAMENTÓW
Administratorem danych osobowych Gości apartamentów jest: KGHN Apartments ul. Świstacza 19/6 70-798 Szczecin NIP 9552356573.

§ 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail: rkowal321@gmail.com.

§ 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI APARTAMENTÓW
Celem, dla których KGHN Apartments przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez KGHN Apartments jest:
1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez KGHN Apartments w związku z poniesioną przez KGHN Apartments szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do KGHN Apartments,
2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości apartamentów.
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, KGHN Apartments przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, KGHN Apartments przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring apartamentów w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom apartamentów i innym osobom przebywającym na terenie KGHN Apartments.

§ 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez KGHN Apartments jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. KGHN Apartments informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości apartamentów jest usprawiedliwiony cel administratora.

§ 5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
KGHN Apartments przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
1. firmom świadczącym usługi wsparcia IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
2.  firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
3. firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
4. firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

§ 6. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe:
1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych KGHN Apartments lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
2. pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
3. pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

§ 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie KGHN Apartments. Ponadto, KGHN Apartments udostępnia adres: rkowal321@gmail.com za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

§ 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

§ 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie KGHN Apartments jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi KGHN Apartments zawarcie umowy o usługi hotelarskie.

§10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
KGHN Apartments nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.